چرا SEO منجر به محتوای بیش از حد می شود سئو سایت ؟

اگر درمورد موضوع مشابهی می نویسید ، شانس بیشتری برای رنج بردن از آدمخواری کلیدی کلیدی دارید. اگر مقالات خود را روی همان مباحث و همان کلمات کلیدی متمرکز کنید ، در واقع با محتوای خودتان رقابت خواهید کرد. Google یک یا دو نتیجه از همان دامنه را در نتایج جستجو نشان خواهد داد. اگر دامنه قدرت بالا هستید ، می توانید از سه نتیجه دور شوید.

 

بیشتر بخوانید: cannibalization کلمه کلیدی چیست؟ »

 

حل مسئله سئو محتوای بسیار باکیفیت

وحشت نکنید! سایتهای زیادی وجود دارند که به اضافه کردن محتوا ادامه می دهند و در سئو به طرز شگفت انگیزی انجام می دهند. به عنوان مثال فقط به سایتهای خبری فکر کنید. شما می توانید بسیاری از مشکلات سئو را با ساختار سایت بسیار خوب و سلسله مراتبی حل کنید.

 

Google مقالاتی را که دارای بیشترین لینک های داخلی به مهمترین مطالب وب سایت شما هستند ، بررسی می کند. دریابید که مهمترین مقالات کدام مقاله هستند و به این موارد پیوند دهید. این به نظر می رسد آسان است ، اما کار زیادی است ، به خصوص اگر سایت شما بزرگ باشد. شما باید لینکهای مرتبط با دستی را اضافه کنید که برای هرکسی که به وب سایت شما مراجعه می کند مفید است. اتوماسیون نتایج کیفی به شما نمی دهد.

 

خواندن را ادامه دهید: با آن محتوای قیمت سئو سایت سنگ بنای رتبه بندی کنید! »

 

ترکیب محتوا

داشتن محتوای بیش از حد با کیفیت بالا در وب سایت خود به این معنی نیست که باید نیمی از آن را دور بیندازید. حدود یک سال پیش ، ما متوجه شدیم که از بیماری cannibalization در کلید واژه Yoast رنج می بریم. از آن زمان ، ما مقاله های زیادی را با هم ترکیب کرده ایم. ترکیب مقالات تفاوت چندانی با نوشتن مقاله جدید ندارد. آماده سازی خوب نیمی از کار است. بگذارید فقط چگونگی انجام این کار را توضیح دهم:

 

مرحله 1: کدام URL؟

اولین قدم برای ترکیب دو (یا بیشتر) مقاله ، تصمیم گیری در مورد URL است که می خواهید نگه دارید. کدام یک از مقالات بیشترین میزان ترافیک را به خود اختصاص داده است؟ اکیداً توصیه می کنید آدرس اینترنتی مقاله را که در موتورهای جستجو موفق ترین بود ، نگه دارید.

 

مرحله 2: در مورد پیام جدید تصمیم بگیرید

اگر می خواهید مقالات را با هم ترکیب کنید ، احتمالاً دو (یا شاید حتی بیشتر) داستان دارید. دو مقاله که دارای یک هدف کمی متفاوت و یک پیام متفاوت هستند. پیام جدید چه می شود؟

 

برای به دست آوردن پیام خود می توانید عباراتی را امتحان کنید که متن جدید شما باید آن را برطرف کند. ما از چنین سؤالی به عنوان سوال اصلی یک متن یاد می کنیم. پست جدید وبلاگ پاسخ به سؤال اصلی شما خواهد بود. ممکن است این باشد که مقاله جدید شما همان پیام یکی از مقاله هایی را که قصد ترکیب آن را دارد همان پیام را داشته باشد. همچنین می تواند یک پیام جدید (گسترده تر) باشد. حتما مدتی وقت بگذارید تا در مورد آن فکر کنید.

 

مرحله 3: درباره ساختار متن خود تصمیم بگیرید

ساختاری جدید ایجاد کنید. چه اطلاعاتی باید به چه ترتیب وارد شوند؟ شما قبلاً پاراگرافهای خوبی در مقالات قدیمی خود دارید. در این مرحله ، فقط به ترتیب اطلاعاتی که می خواهید ارائه دهید فکر کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دستیابی به ساختار متن خوب ، پست من در مورد تنظیم یک ساختار متن واضح را بخوانید.

 

مرحله 4: پاراگراف های جدیدی بنویسید

احتمالاً باید پاراگرافهای جدیدی بنویسید. نتیجه گیری و نتیجه گیری شما احتمالاً به تغییراتی نیاز دارد. شاید شما نیاز به نوشتن پاراگراف اضافی داشته باشید تا مطمئن شوید مقاله جدید از ساختار منطقی برخوردار است

 

مرحله 5: پاراگراف های قدیمی خود را بازنویسی کنید

در این مرحله ، تمام مطالب را به ترتیب مناسب در باطن شما قرار می دهم. شما در مرحله ای که می خواهید اطلاعات را در مرحله 3 ارائه دهید ، فکر کرده اید. در مرحله 4 اطلاعات جدیدی را نوشتید. در حال حاضر ، آنها همه مطالب را دارند و شما فقط نیاز به بازنویسی دارید. پاراگرافهای مربوط به مقالات قدیمی احتمالاً نیاز به اصلاحاتی دارد. آنها باید در قالب جدید جای بگیرند. اطمینان حاصل کنید که آنها به نوعی بازنویسی شده اند به گونه ای که متن جدید را متناسب با آن دارند.

 

مرحله 6: حذف و تغییر مسیر تغییر مسیر

اکنون می توانید تمام پست های قدیمی را حذف کنید (به جز مقاله جدید و ترکیبی). البته ، آن پست ها را به جدیدی که تازه ایجاد کرده اید جذاب کنید.

 

مرحله 7: آن محتوای عالی را بهینه سازی تصاویر حذف کنید!

شما اکنون مقاله جدیدی ایجاد کرده اید. من با آن رفتار می کنم و دوباره آن را در وب سایت شما منتشر می کنم. بینش ترکیبی از آن مقالات قدیمی برای خوانندگان شما ارزشمند است. فراموش نکنید که آن را در رسانه های اجتماعی و در خبرنامه خود به اشتراک بگذارید!

نتیجه گیری در مورد محتوای با کیفیت بسیار زیاد

داشتن محتوای بسیار باکیفیت در وب سایت شما امکان پذیر است. اگر مدتی وبلاگ نویسی کرده اید ، داشتن مقالات خیلی عالی بسیار ناگزیر است. احتمالاً شما از آدمخوار شدن کلمه کلیدی رنج خواهید برد. این بدان معنا نیست که شما باید آن محتوا را دور بیندازید! روی ساختار سایت خود کار کنید ، اطمینان حاصل کنید که ساختار پیوند داخلی شما بی عیب و نقص است. این کار زیادی است اما در رده بندی شما پرداخت می شود. همچنین ، مقالاتی راجع به موضوعات مشابه با یکدیگر ترکیب کنید. فقط یک مقاله ترکیبی عالی جدید ایجاد کنید. با تمیز کردن آن سایت موفق باشید!

6 اشتباه SEO که برای همیشه شما را نفرت خواهند کرد

 Jon Morrow 230 نظرات آخرین به روزرسانی 22 آگوست 2019

6 اشتباه SEO که برای همیشه شما را نفرت خواهند کرد

آیا می دانید Google می تواند وبلاگ شما را از نتایج جستجوی خود ناپدید کند؟

 

یک روز ، شما می توانید یک ترفند خوب و کوچک برای رفت و آمد به برخی از پست های خود دریافت کنید. نه ، مهم نیست ، اما با هر ارسال جدیدی که منتشر می کنید ، رشد می کند و می توانید در آینده Google را تبدیل به منبع اصلی ترافیک کنید.

 

اما پس از آن متوقف می شود.

 

اما ، هر پست و صفحه وبلاگ شما از Google ناپدید می شود. بدون هشدار ، زنگ خطر ، هیچ چیز. شما به تازگی رفته اید ، مثل اینکه حتی هرگز وجود نداشته اید.

 

و بدترین قسمت؟

 

شما حتی نمی دانید چرا. این فقط احساس می کند که بزرگترین ، بدترین قلدری در اینترنت تصمیم گرفته است که تله را از روی شما بکشد ، و شما را لرزاند و خونریزی می کند ، از اینکه می دانید چه اشتباهی در زمین انجام داده اید.

 

همیشه اتفاق میفته. می دانم ، زیرا این برای من اتفاق افتاد.

 

چگونه من توسط گوگل لیست سیاه کردم

حدود هفت سال پیش ، من اولین وبلاگ خودم را شروع کردم ، املاک و مستغلات پاسخ داده شده ، و در لیست سیاه گوگل قرار گرفت.

 

یک روز ، من در صفحه اول توضیحات متا  برای اصطلاح "سرمایه گذاری در املاک و مستغلات" بودم که روزانه در چند صد بازدید کننده بازدید می کردم ، و روز بعد ، سایت من تازه از بین رفته است. من هنوز می توانم با تایپ کردن URL به آن دسترسی پیدا کنم ، اما جریان پایدار ترافیک جستجو متوقف شد. به طور کامل.

 

با دانستن آنچه اکنون می دانم ، کاملاً سزاوار آن بودم ، اما در آن زمان ، احساس می کردم قربانی در حال گریه کردن هستم. من فقط سه ماه و صدها ساعت را صرف نوشتن مقاله های شصت متری در زمینه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات کردم ، اما گوگل تمام این تلاش ها را با ضربان قلب پاک کرد.

 

چرا؟

 

خوب ، من نمی توانم مطمئناً بدانم ، اما احتمالاً به این دلیل بود كه من به بچه ها در فیلیپین می پرداختم تا سایت خود را به یك فهرست از دایرکتوری های پیوند زننده ارسال كنم. من همچنین شروع به فروش لینک های متنی در سایت خود کردم - یکی دیگر از بزرگترین ها - نه.

 

در آن زمان ، من بهتر نمی دانستم. فکر می کردم هر کاری که می کردم کاملاً قانونی است.

 

با وجود گوگل ، جهل بهانه ای نیست. شما قوانین را می شکنید ، عواقب آن را می پردازید. پایان داستان.

 

به همین دلیل بسیار مهم است که بدانید قوانین چیست.

 

حقیقت در مورد چگونگی عملکرد Google

در حال تحول است همیشه.

 

هر روز ، آنها الگوریتم های خود را برای فیلتر کردن اسپم ها نیشگون می گیرند. هر سال یا دو سال ، آنها همچنین به روزرسانی های اصلی را که باعث تغییر بزرگی در رتبه بندی موتورهای جستجو تقریباً برای همه افراد در وب است ، از بین می برند.

 

نتیجه؟

 

آنچه امروز کار می کند ممکن است فردا مؤثر نباشد. در حقیقت ، حتی ممکن است به شما آسیب برساند.

 

روزگاری ، Google به دلیل اشتباه اشتباه افراد را مجازات نمی کند. آنها از مزایای خودداری می کنند ، بله ، اما آنها واقعاً رتبه شما را کاهش نمی دهند یا شما را ناپدید می کنند.

 

اکنون ، آنها بسیار مجازات کننده هستند. حتی اگر به اندازه کافی اشتباه نکنید تا خود را در لیست سیاه قرار دهید ، اگر می توانید اشتباهی انجام دهید ، به طور بالقوه توسط ده ها صفحه ، می توانید نتایج موتور جستجو را یک شبه کاهش دهید.

 بک لینک رایگان 

دقیقاً چه چیزی شما را مجازات می کنند؟


سئو سایت ، ,  ,سایت ,یک ,مقاله ,جدید ,می توانید ,شما را ,، اما ,در مورد ,  مرحله ,محتوای بسیار باکیفیتمنبع

سئو سایت بر اساس آخرین استاندارد گوگل

سئو سایت و فروش سایت

افزایش 5 برابری فروش وب سایت

آموزش سئو سایت

بهترین شرکت سئو سایت

طراحی سایت

الگوریتم گوگل

مشخصات

آخرین جستجو ها

علمی خنده بانوی زیبا هر چی بخوای هست راستی پایگاه خبری خبریفا نماینده رسمی بروکر آیرون اف اکس محتوای بازاریابی درمان اعتیاد بدون بستری و کاملا رایگان آسان فروشگاه خرید اینترنتی