با استفاده از همین موضوع ، اجازه دهید به شبکه شما برگردیم تا از بک لینک های رایگان بیشتر درخواست کنیم. با این حال ، این روش فقط درصورتی انجام می شود که شما به روش صحیح عمل کنید.

 

راه نادرست: درخواست پیوندهای پشتیبان از وب سایتهای بی ربط و یا از آشنایان گذشته که به سختی شما را به یاد می آورند. من یک بار یک همکار گذشته داشتم - که سه سال با من صحبت نکرده بود - ناگهان ظاهر شدم و از من درخواست مشاوره در مورد درخواست شغل کردم. من به او کمک کردم ، اما چند دقیقه از آن دریغ کردم. یک روش اشتباه دیگر؟ به جای منبع یا کالای خاص ، از بک لینک به صفحه اصلی خود بخواهید. درخواست های خاص بیشتر قانع کننده هستند.

راه درست: هنگام درخواست بک لینک ، ارزش خود را اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر دوست شما عاشق "Game of Thrones" و ارجاعات جدید اینفوگرافیک شما House Lannister است ، پس شما یک ترکیب برنده دارید. از طرف دیگر ، درخواست خود را به هدفی که دوست شما دارد متصل کنید.

مانند اولین تکنیک ، برای ارسال بک لینک پیام ارسال می کنید (یعنی یک ایمیل ، پیام فیس بوک ، پیام LinkedIn و غیره).

 

اگر چندین مورد از این درخواست ها را ارسال می کنید ، وقت خود را بگیرید تا هر پیام درست شود. هیچ چیز بدتر از هدر دادن جزئیات نیست.

 

نکته: از اتصالات سازمانی خود نیز استفاده کنید! فارغ التحصیل دانشگاه یا دانشگاه هستید؟ در این صورت ، بعضی اوقات می توانید از صفحه فارغ التحصیلان سازمان بک لینک رایگان درخواست کنید.

3. به انتشارات صنعت و وب سایتها دسترسی پیدا کنید

همه می خواهند که نیویورک تایمز ، سی ان ان یا فاکس درباره آنها بنویسند و بک لینک رایگان به آنها بدهند. اما برای 98٪ از ما ، ما برای آن فرصت آماده نیستیم.

 

حتی اگر برای آن آماده باشید ، این انتشارات بزرگ و مورد علاقه عمومی به لایه های شما متمرکز نیستند. به جای گذراندن هفته ها برای بارگذاری در تایمز ، می توانید با تحقیق در نشریات 3-6 نشانه ای خاص تر برای صنعت خود ، نتایج بهتری کسب کنید.

 

ممکن است نتوانید در Forbes یا Fortune شرکت کنید ، اما کلیه نشریات مربوط به صنعت طاقچه ها وجود دارد که می توانید بک لینک را بگیرید. در اینجا مثالی از نحوه اجرای این استراتژی در صنعت مدیریت پروژه آورده شده است.

 

وقتی در حال ایجاد وب سایت مدیریت پروژه خود بودم ، با موفقیت از بیش از دو ده وب سایت بک لینک رایگان بدست آوردم. من از یک روش سه مرحله ای استفاده کردم:

 

مرحله 1. از جستجوی Google برای یافتن وبلاگ و نشریات استفاده کنید

 

از جستجوهایی مانند این استفاده کنید:

 

"وبلاگ های مدیریت پروژه"

 

"وبلاگ های مدیر پروژه"

 

"پست مهمان مدیریت پروژه"

 

"مجلات مدیریت پروژه"

 

برخی از وب سایت هایی که چند سال پیش پیدا کردم شامل ProjectManagement.com ، ProjectManage.com ، PMTips.net و Arras People است.

مرحله 2. از وب سایت هایی که در مرحله 1 پیدا کرده اید بازدید کنید

نگاهی به اطراف سایت بیندازید و اگر به نظر می رسد مناسب مناسب است ، آنها را به لیست وب سایت های خود اضافه کنید تا با آنها تماس بگیرید. یک صفحه گسترده ساده راهی مناسب برای پیگیری این فرصت های بالقوه بک لینک آزاد است.

مرحله 3. شروع به کار کنید تا از لینک های رایگان درخواست کنید

می توانید یک لینک بک لینک به URL مربوطه در وب سایت خود بخواهید یا پیشنهاد مشارکت در یک پست مهمان را بدهید. من از کمک به پست های وبلاگ مهمان با کیفیت بالا بهترین نتیجه را کسب کردم.

4. مطالب خود را مجدداً تکرار کنید

ایجاد محتوا کار سختی است!

 

اگر بتوانید یک قطعه محتوا ایجاد کنید و سه بک لینک مختلف از آن بگیرید؟ هنگام استفاده مجدد از محتوا کار ساده است.

 

در اینجا مثالی از چگونگی عملی کردن این مثال آورده شده است:

 

1. شما یک پست وبلاگ محبوب می نویسید که بک لینک ها و ترافیک زیادی را به خود جلب می کند. وقتی چنین برنده ای پیدا کردید ، وقت آن رسیده که گاز را روی شعله های آتش بریزید!

 

2. یک محتوای مرتبط با محتوا را روی یک بستر متفاوت ایجاد کنید که همان اطلاعات مربوط به پست اصلی وبلاگ را پوشش می دهد.

 

به عنوان مثال ، می توانید یک فیلم 2-3 دقیقه YouTube ایجاد کنید که ایده های اصلی را پوشش می دهد - فقط سه نکته جالب را برجسته کنید و یادداشت های گفتاری خود را آماده کنید! یا شاید شما استاد سخنرانی ها باشید؟ ارائه دهید و آن را در SlideShare ارسال کنید.

 

3. به روزرسانی های رسانه های اجتماعی با اشاره به ویدیوی YouTube یا نمایش SlideShare و مقاله اصلی ایجاد کنید.

 

بسته به مهارت های خود ، می توانید بارها و بارها از این استراتژی استفاده کنید تا همان پیام خود را پخش کنید.

 

ممکن است اولین باری که محتوا را در معرض نمایش قرار دهید ، سخت باشد. اما به آن ادامه دهید!

5- به عنوان مهمان در پادکست ها ظاهر شوید

صحبت کردن برای خودم ، دوست دارم بنویسم ، اما من می دانم که برخی افراد ترجیح می دهند صحبت کنند.

 

این خبر خوب است: می توانید با حضور در پادکست های مربوطه ، در مورد وب سایت خود صحبت کرده و از بک لینک های با کیفیت بالا استفاده کنید.

 

تعداد زیادی پادکست مبتنی بر مصاحبه با مهمانان جدید است. اگر میزبان پادکست برای مصاحبه از افراد خارج نشود ، دچار مشکل خواهند شد. با حضور در مهمان می توانید کمک کنید.

 

برای به دست آوردن بهترین بک لینک های رایگان از ظاهر شدن در پادکست ها ، مقدمات را آماده کنید. شما باید بین این مناطق همپوشانی پیدا کنید: موضوع پادکست و 2-3 موضوع که در طی 20-30 دقیقه راحت صحبت می کنید.

 

به طور خلاصه ، مراحلی که برای بدست آوردن بک لینک های رایگان از طریق پادکست ها باید دنبال کنید:

 

1. چند قطعه از مطالب بسیار با ارزش را ایجاد کنید

 

اطمینان حاصل کنید که یک صفحه انتخاب کردن برای هدیه و جمع آوری راهنمای نامه الکترونیکی تنظیم شده است.

 

2. جستجوی پادکست های مرتبط با صنعت را در Google جستجو کنید

 

به عنوان مثال ، برای تبلیغ یک برنامه نرم افزاری مانند Monitor Backlinks ، من پادکست هایی را جستجو می کنم که مربوط به SEO و بازاریابی آنلاین باشد. پادکست هایی مانند موتور جستجو Nerds ، بحث و گفتگو Live Search Engine Marketing & SEO Podcast، بازاریابی اینترنتی: نکات مربوط به خود و مشاوره در زمینه بازاریابی آنلاین و وب شناسی می تواند مناسب باشد.

 

3. با یک مهمان به یک قسمت پادکست گوش دهید

با گوش دادن به یک قسمت پادکست ، به سبک میزبان و انواع سؤالاتی که معمولاً از آنها پرسیده می شود ، احساس می کنید. در حین گوش دادن ، چند نکته را در مورد پادکست که ارزشمندترین آنها را یادداشت کنید ، یادداشت کنید.

4- به وب سایت پادکست مراجعه کرده و به دنبال اطلاعاتی در مورد چگونگی مهمان شدن باشید

برخی از پادکست ها دارای صفحه "درخواست مهمان پادکست" هستند ، جایی که می توانید خود را به عنوان مهمان پادکست قدم بگذارید. مثالی در وب سایت The Nice Guys on Business Podcast آورده شده است. اگر چنین صفحه ای در سایت وجود ندارد ، باید خود را از طریق ایمیل راهنمایی کنید.

5- به عنوان مهمان در پادکست ظاهر شوید

در طول ظاهر خود ، ممکن است فرصت های کمی برای به اشتراک گذاشتن پیوندها به سایت خود داشته باشید. اگر URL می گویید ، باید کوتاه و ساده باشد ، مانند نام دامنه شما. بیشتر شنوندگان پادکست نمی توانند به URL 50 کاراکتر گوش دهند (یا به یاد داشته باشید)!

6. از میزبان پادکست بخواهید که لینکهای وب سایت خود را در نت های نمایش درج کند

بیشتر پادکست ها برای هر قسمت دارای پست وبلاگ "نمایش یادداشت ها" هستند. این پست ها قسمت پادکست را خلاصه می کنند ، پیوندهایی به منابع ذکر شده ارائه می دهند و مردم را به گوش دادن تشویق می کنند. این مکان بسیار خوبی برای گرفتن بک لینک است.

 

http://tandisnik.parseblog.ir

سئو سایت


سئو سایت ، ,  ,های ,پادکست ,لینک ,یک ,بک لینک ,کنید   ,وب سایت ,خود را ,می توانیدمنبع

سئو سایت بر اساس آخرین استاندارد گوگل

سئو سایت و فروش سایت

افزایش 5 برابری فروش وب سایت

آموزش سئو سایت

بهترین شرکت سئو سایت

طراحی سایت

الگوریتم گوگل

مشخصات

آخرین جستجو ها

سایت آی سیگنال دونه دونه دانلود فایل مخ زدن آرشیو رایگان کتاب کمیاب کابینت وکیوم بهترین خرید کاغذ دیواری عسل طبیعی کیان پورتراب