9. با پرداختن به کلید واژه های منفی ، نرخ گزاف گویی خود را کاهش دهید

سام Makwana از Traffic Radius می گوید: "یکی از مزایای استفاده از کنسول جستجوی Google برای دیدن اینکه کلمات کلیدی شما در رتبه بندی سایت شما قرار دارد شناسایی کلمات کلیدی منفی است."

 

کلمات کلیدی منفی پرس و جوهایی هستند که شما برای آنها رتبه بندی می کنید اما واقعاً نباید باشند زیرا محتوای شما نتوانسته است کاربر را در پشت این کلمه کلیدی برآورده کند. به گفته ماکوانا ، این می تواند تأثیر منفی بر نرخ جستن شما داشته باشد. "با اقدامات اصلاحی مناسب ، شما می توانید میزان گزاف گویی خود را کاهش دهید."

 

یک راه برای انجام این کار ، به روزرسانی محتوا برای آدرس دهی مناسب تر به کلمات کلیدی است که برای آنها رتبه بندی می کنید اما در محتوای شما واقعاً پوشش داده نشده است.

 

رویکرد دیگر ممکن است ایجاد یک محتوای جدید باشد که به معنای کلمه کلیدی منفی نباشد ، و سپس پیوند دادن به آن پست جدید از پست موجود که قبلاً در رتبه بندی کلمه کلیدی منفی قرار دارد.

 

10. بدون افزودن داده های ساخت یافته ، اطلاعات بیشتری در مورد سایت خود به Google ارائه دهید

اضافه کردن داده های ساخت یافته به سایت شما اطلاعات بیشتری در مورد محتوای شما به Google می دهد. به عنوان مثال ، می توانید از داده های ساختاری استفاده کنید تا مشخص کنید که آیا یک قطعه محتوا یک مقاله کلی است ، لیستی از سوالات متداول ، دستور العمل ، ارسال شغل ، بررسی و موارد دیگر.

 

داده های ساخت یافته به Google کمک می کند تا مطالب شما را بهتر درک کند و می تواند منجر به لیست بندی نتایج جستجوی گسترده شود. به عنوان مثال ، در اینجا یک نتیجه جستجو است که شامل داده های ساختاری شده هم برای دستور العمل و هم برای رتبه بندی است. هر دو بخش از این داده ها منجر به نتیجه جستجو دقیق تر می شوند:

اما همانطور که جان هاج (John Hodge) از Primitive Social می گوید: "همه SEO ها با توسعه وب تجربه نمی شوند ، و حتی گاهی اوقات جستجوگرها با اطمینان از کد به سادگی به کد وب سایت دسترسی ندارند."

 

"با بزرگنمایی داده موجود در کنسول جستجوی Google ، می توانید ظاهر یک سایت را در صفحات نتیجه جستجو تنظیم کنید. این باعث می شود صفحات از هم متمایز شوند ، رتبه بندی ها را بهبود ببخشند و در مورد محتوای شما به Google زمینه بیشتری می دهند. "

 

"با استفاده از هایلایت داده می توان برچسب زدن به مطالب مختلف در یک وب سایت بدون افزودن داده های ساخت یافته به کد سایت خود آسان کرد. همچنین ، بسیار آسان است تمام کاری که انجام می دهید این است که مورد موردنظر خود را انتخاب کنید (نرم افزار ، بررسی ، رستوران ها ، و غیره) ، آدرس اینترنتی صفحه را وارد کنید و برجسته سازی را شروع کنید. "

 

"وقتی بخشی از محتوا را برجسته می کنید ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن مشخص کنید ، مانند عکس ، URL رسمی ، URL بارگیری و موارد دیگر."

 

"Google مواردی را مبتنی بر نشانه های متن قرار می دهد ، و استفاده از داده های برجسته روشی کارآمد برای بهبود متن محتوای وب سایت شما است."

سئو سایت

توجه: ابزار برجسته داده هنوز به نسخه جدید کنسول جستجوی Google منتقل نشده است. برای دسترسی به این ابزار ، باید از نسخه قدیمی کنسول جستجوی Google استفاده کنید.

 

اگر کاملاً به کنسول جستجوی Google جدید مهاجرت کرده اید و فقط از ویژگی های سطح دامنه استفاده می کنید ، برای دسترسی به کنسول جستجوی قدیمی Google و ابزار برجسته داده ، باید یک ویژگی پیشوند URL را به حساب خود اضافه کنید.


سئو سایت ، ,داده ,google ,سایت ,های ,  ,داده های ,کنسول جستجوی ,رتبه بندی ,جستجوی google ,محتوای شما ,کنسول جستجوی googleمنبع

سئو سایت بر اساس آخرین استاندارد گوگل

سئو سایت و فروش سایت

افزایش 5 برابری فروش وب سایت

آموزش سئو سایت

بهترین شرکت سئو سایت

طراحی سایت

الگوریتم گوگل

مشخصات

آخرین جستجو ها

اخبار فیلم روز دنیا معرفی کالا فروشگاهی divas4 بازاریابی دیجیتال قصه شب بهترین سایت اجاره خودرو اسپاد مووی | دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی (پیشنهادی خارجی) تابلو فروشی آلفا 11