برای اطلاعات حساس از روشهای مطمئن تری استفاده کنید

سئو سایت 

Robots.txt روشی مناسب یا مؤثر برای مسدود کردن مواد حساس یا محرمانه نیست. این فقط به خزنده های خوب رفتار می کند که صفحات برای آنها مناسب نیست بلکه مانع از ارسال سرور شما به صفحاتی نمی شود که از آنها درخواست می کند. یک دلیل این است که موتورهای جستجو هنوز می توانند URL هایی را که مسدود می کنید (فقط URL ، بدون عنوان یا قطعه) را نشان دهند اگر در صورت وقوع پیوند به آن URL ها در جایی در اینترنت (مانند گزارش های مربوط به مراجعه کننده) وجود داشته باشند. همچنین موتورهای جستجوگر غیر سازگار یا سرکش که استاندارد استاندارد خروج از روبات را تصدیق نمی کنند می توانند از دستورالعمل robots.txt شما سرپیچی کنند. سرانجام ، یک کاربر کنجکاو می تواند دایرکتوری ها یا زیرشاخه ها را در پرونده robots.txt شما بررسی کرده و URL محتوای مورد نظر خود را که نمی خواهید مشاهده کنید حدس بزند.

 

در این موارد ، اگر فقط می خواهید صفحه در گوگل ظاهر نشود ، از تگ noindex استفاده کنید ، اما اگر کاربر با پیوندی به این صفحه دسترسی پیدا کند ، مهم نیست. با این وجود ، برای امنیت واقعی ، باید از روش های مجوز مناسب ، مانند نیاز به رمزعبور کاربر ، یا حذف کامل صفحه از سایت خود استفاده کنید.

 

به Google (و کاربران) کمک کنید تا محتوای شما را درک کنند

به Google اجازه دهید صفحه شما را به همان روشی که یک کاربر انجام می دهد ، ببیند

وقتی Googlebot صفحه را خز می کند ، باید صفحه را به همان روشی که یک کاربر معمولی انجام می دهد 15 مشاهده کند. برای رندر و نمایه سازی بهینه ، همیشه به Googlebot اجازه دهید به JavaScript ، CSS و فایلهای تصویری که توسط وب سایت شما استفاده می شود ، دسترسی داشته باشید. اگر پرونده robots.txt سایت شما خزیدن این دارایی ها را ندارد ، مستقیماً به چه میزان الگوریتم های ما مطالب شما را ارائه می دهد و ایندکس می کند. این می تواند منجر به رتبه بندی زیر حد نهایی شود.

 

عمل پیشنهاد شده: آموزش سئو 

 

از ابزار بازرسی URL16 استفاده کنید. به شما امکان می دهد دقیقاً ببینید که چگونه Googlebot محتوای شما را می بیند و ارائه می دهد ، و به شما کمک می کند تا تعدادی از موارد فهرست بندی را در سایت خود شناسایی و برطرف کنید.

عناوین صفحه منحصر به فرد و دقیق را ایجاد کنید

یک برچسب <title> به کاربران و موتورهای جستجو می گوید موضوع یک صفحه خاص چیست. برچسب <title> باید در قسمت <head> سند HTML قرار گیرد. شما باید برای هر صفحه در سایت خود عنوانی بی نظیر ایجاد کنید.

 

قطعه HTML نشانگر برچسب عنوان

 

عناوین و قطعه های خوب در نتایج جستجو ایجاد کنید

اگر سند شما در یک صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود ، ممکن است محتویات برچسب عنوان در خط اول نتایج ظاهر شود (اگر با قسمت های مختلف یک نتیجه جستجو در Google نا آشنا هستید ، ممکن است بخواهید آناتومی آن را ببینید. یک نتیجه جستجو video17).

 

عنوان صفحه اصلی شما می تواند نام وب سایت / تجارت شما را لیست کند و می تواند اطلاعات دیگری از قبیل مکان فیزیکی کسب و کار یا شاید چند مورد از تمرکزها یا پیشنهادهای اصلی آن را در بر بگیرد.

بهترین روشها

محتوای صفحه را با دقت توصیف کنید

عنوانی را انتخاب کنید که به طور طبیعی و متناسب با موضوع محتوای صفحه ارتباط برقرار کند. 

اجتناب کردن:

عنوانی را انتخاب کنید که هیچ ارتباطی با محتوای صفحه نداشته باشد.

استفاده از عناوین پیش فرض یا مبهم مانند "Untitled" یا "صفحه 1 جدید".

عناوین منحصر به فرد برای هر صفحه ایجاد کنید

هر صفحه در سایت شما باید به صورت ایده آل دارای عنوانی منحصر به فرد باشد ، که به Google کمک می کند تا از نحوه تمیز بودن صفحه با سایر سایتهای شما مطلع شود. اگر سایت شما از صفحات موبایل جداگانه استفاده می کند ، به یاد داشته باشید که از عناوین خوبی نیز در نسخه های موبایل استفاده کنید.

اجتناب کردن:

استفاده از یک عنوان واحد در تمام صفحات سایت یا گروه بزرگی از صفحات.

از عناوین مختصر اما توصیفی استفاده کنید

عناوین می توانند کوتاه و آموزنده باشند. اگر عنوان خیلی طولانی است یا در غیر این صورت کمتر به نظر می رسد ، ممکن است Google تنها بخشی از آن یا بخشی را نشان دهد که به طور خودکار در نتیجه جستجو ایجاد می شود. همچنین ممکن است Google بسته به درخواست کاربر یا دستگاه مورد استفاده برای جستجو عناوین مختلفی را نشان دهد.

عناوین صفحه توصیفی ، توضیحات متا و نام پرونده های تصویر را ایجاد کنید.

در حالی که کپی روی صفحه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، عناصر صفحه مانند عناوین ، متا و تصاویر نیز نقش مهمی در رتبه بندی جستجوی سایتهای شما دارند. با درج کلمات کلیدی برتر تحقیق خود در این زمینه ، ارتباط صفحات خود را به جستجوی مشخص تقویت می کنید.

کار در منزل

متن مشخص شده در برچسب عنوان در برگه مرورگر به عنوان نام صفحه ظاهر می شود. این متن اغلب به عنوان اساسی ترین متن در لیست جستجوی شما ظاهر می شود. بنابراین این همیشه باید با دقت نوشته شود. عنوان صفحه باید بطور خلاصه آنچه کاربر در صفحه پیدا می کند را مشخص کند و فقط بر روی مناسب ترین کلمات و عبارات متمرکز شود. به عنوان یک قانون کوچک ، برچسب عنوان نباید بیش از 60 نویسه باشد. همچنین خوب است که در پایان نام تجاری خود را وارد کنید ، تا بتوانید سایت خود را از دیگران متمایز کنید.


سئو سایت ، ,صفحه ,کند ,استفاده ,یک ,سایت ,می کند ,استفاده کنید ,می شود ,شما را ,ایجاد کنیدمنبع

سئو سایت بر اساس آخرین استاندارد گوگل

سئو سایت و فروش سایت

افزایش 5 برابری فروش وب سایت

آموزش سئو سایت

بهترین شرکت سئو سایت

طراحی سایت

الگوریتم گوگل

مشخصات

آخرین جستجو ها

سفارش خدمات برش استیل کاف| کامپیوتر، آموزش و فناوری دنیای بازی ایران سمغان کُهَن با تو موزیک آدرس جدید مای دراما rooznews وبلاگ دکتر علی یگانه توره اساطیر باستان چشم انتظارم