محتوای سئو پایه و اساس یک استراتژی بازاریابی مناسب است.

سئو سایت

بدون محتوا که هدف آن به خوبی و به کاربران و موتورهای جستجو ارتباط برقرار کند ، نمی توانید موقعیت # 1 را در Google دریافت کنید. و محتوا بدون استراتژی سئو محدود خواهد شد که چه میزان می تواند تجارت شما را به سمت اهداف بازاریابی خود سوق دهد.

 

بنابراین ، SEO و بازاریابی محتوا دست به دست هم می دهند.

 

در اینجا ، ما مفهوم "محتوای SEO" را در نظر خواهیم گرفت ، هنگام برنامه ریزی مطالب خود برای SEO و ابزارهایی که می توانید برای به روز کردن بازی بازاریابی محتوا خود استفاده کنید ، چه مواردی را باید در نظر بگیریم.

 

برای نکات بیشتر در مورد سئو ، قسمت 2 و 3 این سری را بررسی کنید: 4 نکته برای نویسندگی موثر SEO و نحوه رتبه بندی در گوگل: 3 ماده برای رسیدن به شماره 1.

 

محتوای SEO چیست؟

محتوای SEO شامل محتوایی است که قصد دارد از جستجوی ارگانیک ترافیک ایجاد کند.

 

در استراتژی بازاریابی محتوا ، ممکن است شما قصد داشته باشید در رسانه های اجتماعی جلب توجه کنید یا به عنوان صفحات فرود برای تبلیغات پرداخت شده استفاده کنید. در حالی که برخی از محتوای SEO شما نیز به این اهداف خدمت می کند ، هدف اصلی جذب افرادی است که در جستجوی کلمات کلیدی خاص مربوط به شغل شما هستند.

 

محتوای SEO می تواند شامل موارد زیر باشد:

 

پست های وبلاگ

محتوای همیشه سبز

فیلم های

ابزارهای تعاملی

راهنما یا محتوای قابل بارگیری

صفحات محصول یا خدمات

مرتبط: SEO چیست؟

 

5 سوال برای پرسیدن هنگام برنامه ریزی محتوای سئو

اگر برای پیروزی در آن حضور دارید ، در برنامه ریزی مطالب خود وقت بگذارید.

 

در اینجا 5 سؤال اساسی وجود دارد که باید قبل از شروع تولید محتوای SEO خود به آنها توجه کنید.

 

1. آیا تقاضا وجود دارد؟

محتوا بسیار شبیه تجارت است. ایده شما ممکن است شگفت انگیز باشد . برای شما . و شاید مادرتان باشد.

 

اما اگر مشکل واقعی موجود در طاقچه شما را حل نکند ، هیچ بازاری برای آن وجود ندارد. و به گوش ناشنوا می افتد.

 

چرا این را بپرسید:

 

این می تواند به جلوگیری از ساعت تلف شدن زیاد ، زیاد و زیاد کمک کند. ایجاد یک محتوا فقط برای عدم موفقیت سرگرم کننده است. اگر کورکورانه آن ایده را تعقیب کنید و بعداً متوجه شوید که آن ویروس ویروسی را که در آن خواب دیده اید ، به دست نیاورد ، بسیار ناامید خواهید شد که زمان ایجاد آن را هدر دادید.

 

چگونه پاسخ دهیم:

 

با انجام تحقیق در مورد کلید واژه ، بدانید که آیا ایده ایده شما وجود دارد یا خیر.

 

نکته: می توانید از ابزار Keyword Diffilityy استفاده کنید تا بدانید که آیا موضوع مورد نظر شما تقاضا است و رتبه بندی برای آن چقدر دشوار خواهد بود.

 

با یک عبارت بذر شروع کنید که مبحث مورد نظرتان را نشان می دهد.

 

تعادل بین محبوبیت و امتیازات آن را ارزیابی کنید.

 

ما پست های دیگری در مورد چگونگی انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سایت شما نوشتیم. بنابراین ما در اینجا به جزئیات نمی پردازیم.

 

با دانستن محبوبیت و احتمال رتبه بندی ، می توانید تعیین کنید که آیا عبارت دانه ای که وارد کرده اید ارزش دنبال کردن دارد یا خیر.

 

اگر اینگونه نباشد ، ممکن است روی گزینه های دیگری که هنوز همگام با ایده شما هستند ، گیر بیفتید. در نظر بگیرید به این فرآیند کشف کلید واژه اجازه دهید کمی ایده اصلی خود را به چیزی تغییر دهد که جوهره آن را حفظ می کند ، اما یک تقاضای اثبات شده را که مردم به آن علاقه نشان داده اند برآورده می کند.

 

2. مشتری شما از چه نحو استفاده می کند؟

انتخاب کلمه می تواند یک چیز بسیار شخصی باشد. به انگشتان پا می گویم ، من به انگشتان پا می گویم.

 

وقتی صحبت از ترافیک ارگانیک به محتوای SEO شما می رسد ، بهترین انتخاب کلمه به دور از ذهنیت است.

 

این یک مثال است. من با افراد بسیار باهوش کار می کنم. Pssst . تیم علوم داده ، من در مورد شما صحبت می کنم. و آنها از کلمات بزرگ استفاده می کنند. به عنوان مثال ، هنگامی که در مورد تحلیل رقابتی صحبت می کنیم ، ممکن است از زبان "موقعیت متناسب سازی بازار" استفاده کنند.


سئو سایت   ,، ,seo ,محتوای ,محتوا ,سئو ,محتوای seo ,در مورد ,ممکن است ,می تواند ,در اینجامنبع

سئو سایت بر اساس آخرین استاندارد گوگل

سئو سایت و فروش سایت

افزایش 5 برابری فروش وب سایت

آموزش سئو سایت

بهترین شرکت سئو سایت

طراحی سایت

الگوریتم گوگل

مشخصات

آخرین جستجو ها

دل نوشته های آسمانی الان بخر تحویل بگیر wecant جدیدترین ها قوانین حقوقی ایران دانلود آهنگ های جدید حماسه های ماندگار اینازچت|ایناز چت فن کویل وبلاگ بانه کالا