به تمام نتایج ارگانیک در صفحه اول نگاه کنید و در نظر بگیرید:

 

چه اهدافی در خدمت آنها (آموزشی ، معاملاتی و غیره) است؟

چقدر آنها به جستجو پاسخ می دهند؟ آیا مختصر و نکته ای است؟ یا آیا آنها برای پاسخ دادن به سایر مباحث نزدیک کهنظر دارند ، رویکرد جامع تری می گیرند؟

محتوا (یعنی تعداد کلمه) چه مدت است؟

از چه رسانه ای برای گفتن داستان استفاده می کنند (یعنی تصاویر ، فیلم ها ، اینفوگرافیک و غیره)؟

آیا آنها به منابع خارجی دیگر استناد و پیوند می دهند؟

چه تماس با اقدام یا مرحله بعدی باعث می شود بازدیدکنندگان به سمت پایین بیایند (یعنی محتوای بارگیری ، ثبت نام آزمایشی رایگان ، خرید و غیره)؟

5- خواننده شما چه کاری را می خواهد انجام دهد؟

اگر محتوای سئوی خود را برای رتبه بندی در صفحه اول بدست آورید ، وقتی یک بازدید کننده با کلیک بر روی محتوا کلیک کند ، چه چیزی را می خواهید بدست آورید؟

 

در اینجا چند گزینه برای مراحل بعدی بعدی وجود دارد:

 

محصول خود را بخرید

به لیست ایمیل خود بپیوندید

در ازای ایمیل آنها ، یک قطعه محتوا را بارگیری کنید

صفحه را به اشتراک بگذارید

فقط آن را بخوانید و بروید - هیچ تعهدی انتظار نمی رود. و سپس . آنها را با تبلیغات دوباره بارگیری کنید

این به سوال شماره 3 در مورد قصد جستجوگر بر می گردد. جستجوی هدف از کلمه کلیدی هدف نشان می دهد که قیف بازاریابی موتور جستجو چیست. انتظار شما از کاری که این بازدید کنندگان می خواهند در مرحله بعدی انجام دهند باید با آنچه قصد آنها درباره مرحله چرخه مشتری که در آن قرار دارند ، سازگار باشد.

 

سفر خریدار می تواند طولانی باشد ، با بسیاری از تعهدات خرد که منجر به پایین آمدن قیف فروش شما می شود. هر قطعه از محتوا باید هدف خود را از بازدیدکننده برداشته و قدم کوچکی در قیف بازاریابی شما بگذارد.

 

به عبارت دیگر ، انتظار داشته باشید کسی که به دنبال محتوای آموزشی است ، بر مطالب شما خطا کند و فوراً محصول شما را بخرد. آنها آماده نیستند

 

اما ، شما می توانید با آموزش مطالب خود به آنها کمک کنید و یک راهنمای قابل دانلود برای قاتل را ارائه دهید که هر آنچه را که در مورد آنها می آموزند ارائه می دهد.

 

صحبت از راهنماهای قابل بارگیری ، در اینجا یک لیست چک SEO بسیار مفید است: یک لیست چک برای نوشتن پست های دوستانه SEO

 

آنها با شما آشنا می شوند ، موضوعی را که در مورد آنها یاد می گیرند ، می شناسند و به مرور زمان آماده خرید می شوند. شما از طریق ایمیل ، محتوای وبلاگ و ایجاد اعتماد با آنها درگیر شده اید و تصمیم گیری در مورد خرید آنها را آسان می کنید.

 

چرا این را بپرسید:

 

محتوای شما باید آمادگی یک جستجوگر را برای ارتکاب ملاقات کند. آنچه را که به دنبال آن هستید ، به آنها بدهید و تماس عملی را انجام دهید که به تدریج آنها را به مشتری تبدیل می کند.

 

چگونه پاسخ دهیم:

 

اگر قبلاً تکالیف خود را برای سؤالات شماره 1-4 انجام داده اید ، دارید .

 

شما به این بینش نیاز دارید تا بدانید که چشم اندازهای شما چه می خواهند ، در چه مرحله از چرخه زندگی آنها قرار دارند و چه رقابتی انجام می شود.

 

از آن استفاده کنید تا بهترین پاسخ و مناسب ترین تماس برای اقدام را ارائه دهید.

 

ارجاع:

 

در اینجا یک راهنمای مفید برای انواع محتوا که مطابق با مراحل مختلف قیف هستند آورده شده است.

 

محتوا-بازاریابی-قیف-1

منبع: بازاریابی Foxtail

منتشر شده در فوربس: گام به گام شما استراتژی بازاریابی محتوا

5 سوال برای پرسیدن هنگام برنامه ریزی محتوای Seo

غذای بیرونبر به فارسی، غذای بیرونبر به غذایی گفته میشود که به منظور تجاری در یک رستوران تهیه میشود ولی بنا به ترجیح مشتری، یا چون رستوران جا یا صندلی برای خوردن ندارد مشتریان بعد از خریداری آن را با خود به خانه یا محلی دیگر میبرند و میخورند

ایجاد محتوای سئو و کسب رتبه آن کار سختی است. با استفاده از دانش خود را مسلح کنید تا از آن نهایت استفاده را ببرید. این یعنی برنامه ریزی مبتنی بر سیگنال های اثبات شده در مورد بالاترین شانس رتبه بندی. اما همچنین به این معنی است که به مرحله بعدی فکر کنید که پس از رسیدن به صفحه اول Google با تبدیل بازدید کنندگان ارگانیک خود ، از این مزایا بهره مند می شوید - حتی اگر این به معنای گرفتن ایمیل آنها و تغذیه روابط جدید شما با آنها باشد.

 

برای پست های بعدی در این مجموعه درمورد نوشتن کپی برای سئو و رتبه بندی مطالب خود با ما در ارتباط باشید.

 

سئو سایت
قیمت سئو سایت
بهینه سازی تصاویر
توضیحات متا

 


سئو سایت ، ,  ,یک ,محتوای ,محتوا ,قیف ,خود را ,که به ,در مورد ,که در ,در اینجامنبع

سئو سایت بر اساس آخرین استاندارد گوگل

سئو سایت و فروش سایت

افزایش 5 برابری فروش وب سایت

آموزش سئو سایت

بهترین شرکت سئو سایت

طراحی سایت

الگوریتم گوگل

مشخصات

آخرین جستجو ها

europemade مشاوره تحصیلی بدون کنکور و بدون آزمون دانشگاه ها فروش آنلاین دوچرخه ثابت آشپزی بارداری زایمان نوزاد سیسمونی Dark sciences | علوم تاریک اینجا همه چی هست Odini8ltn551 Seite لایسنس نود 32 - لایسنس رایگان ورژن 13, 12, 11, 10, 9 - کلید فعالسازی نود32 معرفی کتاب